1. day of school

Så er sommerferien hermed officielt slut. Jeg starter i morgen kl 10.00 i 2.B og skal møde 7.30 pga elevorganisation(forb.). Vi er tilbage med madpakken (der endnu ikke er smurt), lektier (der endnu ikke er læst eller pakket) og tetris i timerne. Og mere cubing of cause. Her er en kort opsummering af ferien:


  • Øl
  • Strand
  • Grill
  • Første tur i høje hæle (10 cm stiletter (hvad tænkte jeg på?!))
  • Byture
  • 4 par solbriller
  • 3 par slippers
  • 1 cardigan
  • Skinnydipping x5
  • Solopgang x3
  • <3
Det har faktisk været en helt udmærket sommer. Hvad synes I?























2 comments:

  1. Jeg har tihvertifald nydt min sommer, og jeg har bestemt også nydt dine sommer-opdateringer., Flere film med fortabte Karen, tak. :P Håber du hygger. :D

    ReplyDelete
  2. Uh, det må jeg se, om jeg kan efterkomme :D Jeg hygger altid. Hence bloggens titel! ;)

    ReplyDelete