City of Bones



Wow den var et kick! Jeg var faktisk grebet fra s. 1, og den tog mig kun to dage at komme igennem. Jeg læste så også uafbrudt (heller ikke af mad), så det var dejligt ! Nu mangler jeg desperat 2'eren i serien, der er nemlig 3 bøger i alt. Jeg valgte at læse den engelske, da jeg godt kan lide engelsk litteratur. Den er ikke svær at forstå, så kast dig ud i det. Jeg ved ikke, om den findes på dansk.

Clary finder en dag ud af, at hun kan se folk og væsener, som ingen andre kan se. Hun er til chok for sig selv IKKE blevet vanvittig, og det går hurtigt op for hende, at verden slet ikke er så "normal", som hun troede.. Før hun ved af det, er hendes mor væk, et monster slår hende næsten ihjel, og de er nødt til at skaffe The Mortal Cup, før Valentine får fat i den..

Seriøst, få den læst!!! 

No comments:

Post a Comment