min joke af en blog blev popopopopopulare

Jamen, det startede egentlig kun som en joke. Nu er jeg lidt tømt for fancy idéer, og jeg synes ikke, I skal trækkes med for meget af mit (for jeres vedk.) irrelevante hverdagsbloggeri. Det er der jo ingen, der gider, når jeg konstant har fysik, kemi og matematik lektier for:P show-værdien er nok ikke så stor, vel?

Så jeg tror, jeg vil lade den stå og sige tak for nu. Folk er stadig velkomne til at skrive til mig på mail. Jeg synes, internetvenner er sjove. Der er faktisk flere af jer, der skriver mails til mig end kommentarer!

Jeg starter nok en blog igen lige pludselig - det bliver bare ikke her. Skal nok smide en adresse op til eventuelle interesserede.. Vil også stadig være en aktiv læser på jer andres blogge, blogland er sejt :)

God vind, knæhøj karse og lækkert hår..

Yours truly

K

karenalavi@gmail.com

1 comment:

  1. :(
    Vil savne din fantastiske blog. Jeg har stået tro ved din siden fra starten og vil være der igen.

    ReplyDelete